Inaba to najpopularniejsza w Japonii marka przysmaków dla kotów. Jej historia sięga aż 1805 roku i małej działalności Yoshizo Inaby polegającej na połowie tuńczyka. Początkowo chodziło o zapewnienie pożywienia dla ludzi, jednak w 1958 roku oficjalnie Inaba weszła do branży karm dla zwierząt. W 1989 roku przemianowana zaś została na Inaba Ciao i pod tą nazwą znana jest dzisiaj.
To, że Inaba na początku swojej działalności zajmowała się dostarczaniem jedzenia ludziom, przełożyło się na wysoką jakość jej produktów w przyszłości. Produkty marki spełniają restrykcyjne regulacje zakładów zarejestrowanych w FDA. Innymi słowy – podlegają tym samym zasadom, co produkowana w Stanach Zjednoczonych żywność dla ludzi. A to nie koniec dobrych wiadomości dla zwierzolubów i ich podopiecznych.
Inaba wykorzystuje bowiem w produkcji swoich przysmaków surowce nieprzeciętnie wysokiej jakości – kurczaki pochodzą z chowu bezklatkowego, a ryby posiadają certyfikaty zrównoważonego połowu z uwzględnieniem bezpieczeństwa delfinów. Dodatkowo wszystkie smakołyki Inaba są bezzbożowe, niskokaloryczne i pozbawione wszelkich wypełniaczy oraz zbędnych dodatków (barwników, konserwantów). Nic dziwnego, że po otwarciu smakołyków Inaba człowiek sam ma ochotę się poczęstować.
Na szczególną uwagę zasługuje też sposób pakowania przysmaków Inaba. Materiały, z których wykonane są opakowania wykazują właściwości przeciwutleniające, dzięki czemu możesz mieć pewność, że podajesz swojemu zwierzakowi przysmak tak wysokiej jakości, jak to tylko możliwe.
Starania marki zostały docenione na arenie międzynarodowej prestiżową nagrodą World Branding Award. O tytuł rywalizowało ponad 1000 firm z całego świata, a zwycięzcę wybrali głosujący z sześciu kontynentów.